Speciālā izglītība
Mācību priekšmetu programmu paraugi skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem
- Angļu valoda 1.–9. klasei skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem
- Dabaszinības 1.–6. klasei skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem
- Latvijas un pasaules vēsture 7.–9. klasei skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem
- Dizains un tehnoloģijas 1.–9. klasei skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem
- Ģeogrāfija 7.–9. klasei skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem
- Sociālās zinības 1.–9. klasei skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem
- Datorika 4.–9. klasei skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem
- Mazākumtautības (krievu) valoda 1.–9. klasei skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem
- Literatūra 4.-9. klasei skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem
- Latviešu valoda 1.–9. klasei skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem
Mācību līdzekļi skolēniem ar garīgās attīstības traucējumiem un vispārizglītojošajām skolām, kurās mācās skolēni ar dažādiem traucējumiem
Projekta ietvaros skolotāju atbalstam top saskaņoti, pēctecīgi izstrādāti mācību satura materiāli. Visi projekta ietvaros izstrādātie materiāli - priekšmetu un kursu programmu, mācību līdzekļu paraugi un diagnosticējošie darbi veidoti kā atbalsta materiāls skolotājiem, kā paraugi; tie netiek veidoti visam mācību saturam un šo paraugi nav obligāti – tiem ir ieteikuma raksturs.
Mācību līdzekļu paraugi neaptver visu mācību saturu un visus mācību priekšmetus, taču to mērķis ir nodrošināt informāciju par būtisku, līdz šim mazāk ierastu mācību satura daļu, lai palīdzētu skolotājiem mērķtiecīgāk plānot mācību procesu konkrētajiem skolēniem. Vairāk: https://bit.ly/par_macibu_lidzekliem
Dabaszinātņu mācību joma
- Dabaszinības 1. klasei
- Dabaszinības 4. klasei
- Ģeogrāfija 7. klasei
- Ģeogrāfija 8. klasei
- Ģeogrāfija 9. klasei
Matemātikas mācību joma
Valodu mācību joma
- Lasītprasmes novērtēšana 4.–6. klasei izglītojamajiem ar speciālām vajadzībām – AcadienceTM (DIBELS Next)
- Svešvalodas
- Angļu valoda (visi temati)
- Krievu valoda (dzimtā) valoda. 7. klasei. Kādi vārdi palīdz aprakstīt darbības apstākļus un veidot strukturētu runu?
- Krievu valoda (dzimtā) valoda 1. klasei. Sveika skola!
- Krievu valoda (dzimtā) valoda 4. klasei. Kā sazinās pasaule?
- Krievu valoda (dzimtā) valoda 1. klasei. Mana ģimene
- Krievu valoda (dzimtā) valoda 1. klasei. Draugiem par draugiem
- Krievu valoda (dzimtā) valoda 1. klasei. Mana dzimtā zeme
- Krievu valoda (dzimtā) valoda 4. klasei. Atklājot teksta noslēpumus
- Krievu valoda (dzimtā) valoda 4. klasei. Vārdu savienojumi, vienkārši un salikti teikumi
- Krievu valoda (dzimtā) valoda 4. klasei. Valodas kultūra: ortoēpija, ortogrāfija, interpunkcija
- Krievu valoda (dzimtā) valoda 7. klasei. Ar kādu mērķi runā izmanto vietniekvārdus?
- Krievu valoda (dzimtā) valoda 7. klasei. Kam un kā palīdz palīgvārdi
- Krievu valodai (dzimtā) valoda 7. klasei. Kā īpašas darbības vārda formas palīdz veidot iedarbīgu un saturiski bagātāku runu?
- Latviešu valoda
- Latviešu valoda 4. klasei. Māju valoda. Kā radīt savu tekstu – aprakstu un lietišķu vēstuli?
- Latviešu valoda 7. klasei. Uz priekšu, apmaldoties un jaunus ceļus meklējot.
- Latviešu valoda 1. klasei. (visi temati)
- Latviešu valoda 4. klasei. Spēļu valoda. Kā spēlēties ar valodu, un kā spēlējoties mācīties latviešu valodu?
- Latviešu valoda 4. klasei. Maizes valoda. Kā iegūt informāciju, un kā pasniegt to citiem?
- Latviešu valoda 4. klasei. Vai dzīvniekiem ir valoda? Kā veidot monologu, rakstīt sludinājumu un lietišķu e-pasta vēstuli?
- Latviešu valoda 4. klasei. Gadalaiku valoda. Kā meklēt un novērtēt informāciju? Kā rakstīt dialogu, vēstījumu, lietojot uzrunu vai uzrunas grupu?
Sociālā un pilsoniskā mācību joma
- Sociālās zinības 1. klasei
- Sociālās zinības 2. klasei
- Sociālās zinības 4. klasei (visi temati)
- Sociālās zinības 7. klasei
- Latvijas un pasaules vēsture 7. klasei
- Latvijas un pasaules vēsture 7. klasei "Sabiedrība aizvēsturē"
- Latvijas un pasaules vēsture 7. klasei. Krusta kari un Livonija
- Latvijas un pasaules vēsture 7. klasei. Sabiedrība viduslaikos.
- Latvijas un pasaules vēsture 7. klasei. Kristīgās un islāma pasaules rašanās
- Latvijas un pasaules vēsture 7. klasei. Antīkās pasaules sasniegumi
- Latvijas un pasaules vēsture 7. klasei. Pirmās civilizācijas
Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību joma
- Literatūra 4. klasei
- Literatūra 4. klasei. Mājas. Kā ar literāra tēla palīdzību atklāj mājas un ģimenes vērtības?
- Literatūra 4. klasei. Pasaule. Kā, iepazīstot literārus darbus un citus avotus par svešām zemēm un valstīm, veido piederības izjūtu dzimtajai vietai
- Literatūra 4. klasei. Skola. Kā rakstnieku darbos un cilvēku pieredzes stāstos atklājas skolas ikdiena dažādos laikos?
- Literatūra 4. klasei. Draugi. Kā ar iztēles palīdzību radīt sev nozīmīgas lietas stāstu?
- Literatūra 4. klasei. Māksla. Kā atšķiras literārā darbā un citu mākslas veidu darbos izmantotie izteiksmes līdzekļi un paņēmieni?
- Literatūra 4. klasei. Fantāzija. Kā ar personifikācijas palīdzību veido tēlu?
- Literatūra 4. klasei. Laiks. Kādas literāro pasaku vērtības izmanto citos mākslas veidos?
- Literatūra 4. klasei. Spēle. Kā dažādu laiku literārajos darbos atklājas cilvēku savstarpējās attiecības un ētiskās vērtības?
- Literatūra 4. klasei. Daba. Kā folkloras teksti (tautasdziesmas, mīklas, ticējumi, teikas) veido izpratni un saudzīgu attieksmi pret dabu?
- Literatūra 7. klasei
- Mājas. Kā literārajos darbos tiek parādīta māja un tur sastapto cilvēku nozīme personības veidošanā?
- Laiks. Kā dažādas dzīves situācijas atklājas novelē?
- Tradīcijas. Kā latviešu folklorā un literārajos darbos atklājas latviešu tautas tradīcijas un cilvēka dzīve gadskārtu ritumā?
- Daba. Kā miniatūras ar spilgtiem tēlainās izteiksmes līdzekļiem atklāj mazo lietu skaistumu dabā?
- Vēsture. Kā izprast detektīvstāsta sižetu, tēlu rīcību?
- Draugi. Kā literāra darba iepazīšana palīdz atrast virtuālus draugus?
- Pasaules izziņa. Kā paplašināt redzesloku, iepazīstot piedzīvojumu literatūru?
Tehnoloģiju mācību joma
- Dizains un tehnoloģijas 1.-3 klasei. Papīrs. Kādas ir papīra īpašības, kā to plēst, griezt, rullēt?
- Dizains un tehnoloģijas 4.-6.klasei
- Dizains un tehnoloģijas 7.-9.klasei
Mācību līdzekļi skolēniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem
- Latviešu valoda un dabaszinības. Interaktīvs mācību un metodiskais līdzeklis 1.-9.klasei
- Dizains un tehnoloģijas, dabaszinības un sociālās zinības. Darba burtnīca mācību satura integrētai apguvei 1.-9.klasei
- Dabaszinības, latviešu valoda, sociālās zinības un matemātika. Mācību grāmata un metodiskais līdzeklis mācību satura integrētai apguvei 1.-9.klasei
- Latviešu valoda un sociālās zinības. Darba burtnīca mācību satura integrētai apguvei 1.-9. klasei
- Matemātika un sociālās zinības. Darba burtnīca mācību satura integrētai apguvei 1.-9. klasei