Vebināri
Tuvākie vebināri
4.12. plkst. 16.00 Teātra mākslas vebinārs - Metodiski ieteikumi skolotājiem mācību satura īstenošanai 1. - 9. klasē
Summatīvā vērtēšana mācību atbalstam
- Pirmsskola
- Kultūra un pašizpausme mākslā (pamatskolas posms)
- Kultūra un pašizpausme mākslā (vidusskolas posms)
- Matemātika
- Dabaszinātņu mācību joma
- Tehnoloģiju mācību joma
- Sports un veselība
- Sociālā un pilsoniskā mācību joma
- Svešvaloda
- Latviešu valoda
Projekta darbs. Pieredzes stāsti
- Dizaina risinājumu vadīšana
- Sabiedriskā darba vadīšana
- Mākslinieciskās jaunrades darba vadīšana
- Pētniecības darba vadīšana
- Mācību uzņēmuma vadīšana
Projekta darba īstenošana
- Projekta darba īstenošanas pieredze
- Kursa "Projekta darbs" ieviešana un īstenošana skolā
- Iedvesmas pieredze kursa "Projekta darbs" skolotājam
Notikušie vebināri
- Vērtēšanas sistēmas pilnveide
- Vizuāli plastiskā māksla | Specializētais kurss vidusskolai
- Specializētais kurss | Radošā rakstīšana
- Svešvalodas II | Darbs pie piekļuves nosacījumu īstenošanas augstākā līmeņa svešvalodu stundās
- Mācību un metodisko līdzekļu satura adaptēšana vieglajā valodā
Valsts pārbaudes darbu paraugi un programmas (2022. gada augusts)
- Sociālās zinātnes II
- Kultūra un māksla II
- Vēsture II
- Svešvalodas (pamatskola)
- Svešvalodas II
- Latviešu valoda un literatūra II
- Programmēšana II
- Matemātika (pamatskola)
- Bioloģija II
- Ģeogrāfija II
- Latviešu valoda (pamatskola)
- Ķīmija II
- Matemātika II
- Fizika II
- Starpdisciplinārs pārbaudes darbs (pamatskola)
- Dizains un tehnoloģijas II
Vidusskolas valsts pārbaudes darbu programmas un to paraugi (2021. gada septembris)
- Matemātikas optimālā līmeņa valsts pārbaudes darba programma un paraugs
- Svešvalodu optimālā līmeņa valsts pārbaudes darba programma un paraugs
- Latviešu valodas optimālā līmeņa valsts pārbaudes darba programma un paraugs
- Matemātikas vispārīgā līmeņa (profesionālās izglītības iestādēm) valsts pārbaudes darba programma un paraugs
Mācību priekšmetu programmas pamatizglītībā (2019. gada oktobris - 2020. gada jūnijs)
- Ģeogrāfija
- Bioloģija
- Fizika
- Ķīmija
- Dabaszinības (1.-6.klase)
- Latvijas un pasaules vēsture
- Literatūra
- Svešvalodas (angļu, franču un vācu)
- Dizains un tehnoloģijas
- Matemātika
- Sociālās zinības
- Sports un veselība
- Inženierzinības
- Mūzika
- Datorika
- Teātra māksla
- Latviešu valoda
- Latviešu valodas un literatūras mācību programmas paraugs izglītības iestādēs, kas īsteno mazākumtautību izglītības programmas
- Vizuālā māksla
- Krievu valoda (svešvaloda)
- Mazākumtautības (krievu) valoda un literatūra
Mācību priekšmetu pamatkursu programmu paraugi vidusskolā (2020. gada februāris - 2020. gada augusts)
- Svešvalodas (angļu, franču un vācu)
- Svešvaloda (krievu)
- Matemātika I
- Ķīmija I
- Literatūra I
- Latviešu valoda I
- Fizika I
- Ģeogrāfija I
- Bioloģija I
- Dizains un tehnoloģijas I
- Sociālā un pilsoniskā mācību joma
- Programmēšana I
- Mazākumtautības (krievu) valoda un literatūra (specializētais kurss)
- Datorika
- Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību joma (izņemot Literatūra I)
- Sports un veselība
- Dabaszinības
Padziļināto kursu programmu paraugi vidusskolā (2021. gada februāris - 2021. gada marts)
- Matemātika II
- Latviešu valoda un literatūra II
- Svešvaloda II (angļu, krievu, franču, vācu)
- Sociālās zinātnes II
- Vēsture II
- Ģeogrāfija II
- Ķīmija II
- Fizika II
- Programmēšana II
- Kultūra un māksla II
- Dizains un tehnoloģijas II
- Bioloģija II
Vebināri sākumskolas skolotājiem (2020. gada septembris - 2021. gada oktobris)
- Kā skolotājs palīdz bērnam veidot dabaszinātnisko izpratību?
- Mācīsimies kopā
- Mācību satura plānošana sākumskolā
- Mācību satura integrēta plānošana sākumskolā
- Kā izlikt vērtējumus 1.-3. klasē?
- Vebinārs 1. klašu skolotājiem, uzsākot pilnveidotā mācību satura ieviešanu
- Vebinārs 4. klašu skolotājiem, uzsākot pilnveidotā mācību satura ieviešanu
Pirmsskola (2019. gada aprīlis - 2021. gada decembris)
- Vizuālā māksla pirmsskolā un sākumskolā
- Kā skolotājs palīdz bērnam veidot dabaszinātnisko izpratību?
- Mācīsimies kopā
- Kritiskās domāšanas prasmes pirmsskolā
- Digitālās tehnoloģijas pirmsskolā
- Bērns mācās, gatavojot rotājumus
- Kā atbalstīt mazākumtautību bērnu mācībās pirmsskolā?
- Jūtos labi, lai mācītos! (Sociāli emocionālā mācīšanās)
- Aktuāli jautājumi, uzsākot otro pilnveidotā mācību satura un pieejas īstenošanas gadu pirmsskolā
- Kā pirmsskolas skolotājs var virzīt bērna mācīšanos temata izziņas laikā?
- Caurviju prasmes pirmsskolā
- Pirmsskolēns mācās mājās
- Darbs pirmsskolu dežūrgrupās ārkārtas situācijas laikā
- Bērnudārznieks dodas uz skolu
- Pirmsskolas mācību programma
- Izmaiņas pirmsskolā
Kurss "Projekta darbs" (2021. gada oktobris - 2022. februāris)
- Ievadvebinārs
- Pētniecības darbs
- Sabiedriskais darbs
- Mākslinieciskās jaunrades darbs
- Dizaina risinājums
- Mācību uzņēmums
- Par kursa īstenošanu, novērtēšanas vadlīnijām un atgriezeniskās saites iespējām
Attālināta mācīšanās (2020. gada decembris)
- Mācību darba organizēšana attālinātās mācīšanās laikā
- Vērtēšana attālinātas mācīšanās laikā
- Efektīva mācību plānošana attālinātas vai kombinētas mācīšanās apstākļos
- Mācību satura apjoma izvērtēšana attālinātas mācīšanās laikā
Biežāk uzdotie jautājumi (2020. gada jūnijs - 2020. gada augusts)
- Vērtēšana
- Sākumskola (valodas, māksla, tehnoloģijas)
- Sākumskola (dabaszinības, sociālās zinības, sports un veselība)
- Dabaszinības
- Sociālās zinības
- Ķīmija
- Matemātika
- Ģeogrāfija
- Sports un veselība
- Teātra māksla
- Vēsture
- Vizuālā māksla
- Datorika un inženierzinības
- Dizains un tehnoloģijas
- Svešvalodas
- Bioloģija
- Fizika
- Latviešu valoda un literatūra
- Mūzika
Diagnosticējošie darbi pilnveidotajā mācību saturā (2020. gada septembris - 2021. gada maijs)
- Diagnosticējošo darbu loma pilnveidotā mācību satura īstenošanā
- Matemātikas diagnosticējošie darbi pilnveidotajā mācību saturā
- Diagnosticējošie darbi dabaszinātnēs
- Teksta formas un satura novērtēšana. Diagnosticējošais darbs tekstpratībā, uzsākot 7.klasi
- Rēķinpratība, tekstpratība un pašvadība. Diagnosticējošais darbs, uzsākot 1.klasi
- Zinātniskā skaidrošana. Diagnosticējošais darbs dabaszinātnēs, uzsākot 10.klasi
- Teksta interpretēšana. Diagnosticējošais darbs tekstpratībā, uzsākot 7.klasi
- Modelēšana. Diagnosticējošais darbs dabaszinātņu mācību priekšmetu pamatkursos
- Inženiertehniskā darbība. Diagnosticējošais darbs dabaszinātnēs, uzsākot 3.klasi
Vērtēšana kultūras un mākslas mācību priekšmetos (2021. gada aprīlis/maijs)
- Vērtēšana teātra mākslā 1. - 9. klasei
- Vērtēšana literatūrā 4. - 12. klasei
- Vērtēšana vizuālajā mākslā 1.- 9. klasei
- Vērtēšana mūzikā 1. - 9. klasei
- Vērtēšana kultūras kursos 10. - 12. klasei
Iekļaujoša izglītība (2021. gada aprīlis - 2021. gada oktobris)
Vebināri par mācību materiālu paraugiem (2020. gada septembris)
Izmaiņas pilnveidotajā mācību saturā (2018. - 2019. gads)
- Latviešu valoda un literatūra
- Tehnoloģiju joma
- Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā joma
- Veselības un fiziskās aktivitātes joma
- Svešvalodas
- Dabaszinātņu joma
- Matemātikas joma
- Sociālā un pilsoniskā joma
- Datorika
- Tehnoloģiju joma
- Mācību satura plānošanas principi vidusskolā
- Sociāli emocionālā mācīšanās
- Ekonomikas izglītība sociālo zinību priekšmetā
Citi vebināri
- 08.04.2020. Mācību satura ieviešanas seminārs pašvaldību izglītības jomas vadītājiem un speciālistiem, vebinārā rādītā prezentācija pieejama šeit
- 09.04.2020. Biežāk uzdotie jautājumi par izglītības satura plānošanas principiem vidējās izglītības pakāpē, vebinārā rādītā prezentācija pieejama šeit
- 10.09.2020. Idejas mācību darba organizēšanai
- 14.09.2020. Lasītprasmes novērtēšana un atbalsta nodarbību vingrinājumi
- 18.08.2021. Specializētā kursa "Uzņēmējdarbības pamati" programmas veidošanas nosacījumi un īstenošanas pamatprincipi
- 15.09.2021. Kā mācīsimies sporta un veselības kursu vidusskolā?
- 13.10.2021. Specializētais kurss "Uzņēmējdarbības pamati". SIA "Nordic International Training" tiešsaistes spēļu piedāvājums uzņēmējspējas stiprināšanai. Mācību metodes un aktivitātes. Pieejami atbalsta rīki kursa īstenošanai.
- 05.11.2021. Skolo.lv e-mācību vides izmantošana krievu (dzimtā) valodas mācību priekšmetā