2.3. Digitālo rīku izmantošana dabaszinātņu un matemātikas mācību jomās
⇒ Imants Tučs (Maltas vidusskola) prezentācija
⇒ Solvita Lapiņa (Siguldas Valsts ģimnāzija) prezentācija
Četri stāsti: ActivInspire programmas izmantošana mācību satura apguvē ķīmijā un matemātikā, īstenojot attālināto mācību procesu (Imants Tučs); Moodle vides izmantošana karšu zināšanu veidošanai 7. klases ģeogrāfijā (Juta Birzniece); LearningApps.org uzdevumi fizikas mācību priekšmetam izveidotajā tīmekļvietnē (Solvita Lapiņa); Starpdisciplināra mūzikas un matemātikas kopsakarību apguve (Santa Kalniņa, Vija Ozola).
Runātāji: Imants Tučs, Maltas vidusskolas ķīmijas un matemātikas skolotājs; Solvita Lapiņa, Siguldas Valsts ģimnāzijas fizikas un inženierzinību skolotāja; Santa Kalniņa, Aizupes pamatskolas mūzikas skolotāja, un Vija Ozola, Aizupes pamatskolas matemātikas skolotāja.
#ķīmija #ģeogrāfija #fizika #matemātika #mūzika #jomas