3.1. Digitālo rīku izmantošana sociālajā un pilsoniskajā mācību jomā

⇒ Antras Balgalves un Laumas Zariņas (Vecsaules pamatskola) prezentācija
⇒ Daces Kočānes (Lubānas vidusskola) prezentācija
⇒ Ievas Jurovas (Ventspils Valsts 1.ģimnāzija) prezentācija
⇒ Ingas Papardes (Rīgas Daugavgrīvas vidusskola) prezentācija

 

Četri skolu pieredzes stāsti par digitālo rīku izmantošanu sociālās un pilsoniskās mācību jomas priekšmetos: Latvijas aizvēsture un tehnoloģijas: kā veidot stāstu par Latvijas aizvēsturi, izmantojot tehnoloģisko progresu (Inga Paparde); Slēgtā diskusija “Vai Latvijas Republikā tiek nodrošināta pilsoņu politiskā līdzdalība demokrātijas īstenošanā?” 10.klases “Vēsture un sociālās zinātnes I” pamatkursā (Dace Kočāne); Tīmekļa vietņu kā informācijas avota izmantošana mācību procesā (Ieva Jurova); Starpdisciplinārās stundas: 8.klasei “Apgaismība arhitektūrā un mūzikā” (pasaules vēsture + mūzika) un  7. klasei “Islāms” (Latvijas un pasaules vēsture +mūzika) (Antra Balgalve, Lauma Zariņa).

Runātāji: Inga Paparde, Rīgas Daugavgrīvas vidusskolas vēstures skolotāja; Dace Kočāne, Lubānas vidusskolas vēstures un sociālo zinību skolotāja; Ieva Jurova, Ventspils Valsts 1.ģimnāzijas skolotāja; Antra Balgalve un Lauma Zariņa, Bauskas novada Vecsaules pamatskolas skolotājas.

#vēsture #sociālās zinības  #mūzika #jomas