4.17. Tehnoloģiskā pratība – jauna mācību priekšmeta ieviešana dzīvē (Dānijas pieredze)

 

Kas nepieciešams, lai Dānijas pamatskolās varētu ieviest jaunu mācību priekšmetu – tehnoloģisko pratību – neatkarīgi no skolotāju iepriekšējām tehnoloģiskajām un digitālajām prasmēm? Dalāmies pieredzē par mūsu pašvaldības tehnoloģiju izglītības atbalsta centra darbu, ko īstenojam trešo gadu. Ilustrējām pārmaiņu procesus.

Runātāji: Jespers Drahmens Jorgensens (Jesper Drachmann Jørgensen), TekX, pašvaldības tehnoloģiju izglītības atbalsta centra vadītājs, kas atbild par organizācijas stratēģiju, vadību un tehnoloģiju  ieviešanu. Jespers ieguvis bakalaura grādu informācijas un komunikāciju tehnoloģijās, pirms metodiskā centra vadīšanas strādājis par grafisko dizaineri, programmētāju, kā arī bijis skolotājs un valsts pārvaldes darbinieks. Natasja Simone Jakobsena (Natasja Simone Jakobsen), padomniece, stratēģija, mācību programmu veidotāja, konsultācijas, dokumentēšana un mācīšana. IKT un mācīšanās maģistrs, vēstures un dāņu valodas un literatūras maģistra grāds un skolotājs.