4.4. “Datorium” inovatīva pieeja programmēšanas mācīšanai jauniešiem un aktīva dažādu tīmekļa vietņu izmantošana efektīvai programmēšanas apmācību risināšana

⇒ Marinas Juzovas (Skola2030) prezentācija
⇒ Anželas Džafarovas (Jauniešu programmēšanas skola "Datorium") prezentācija

 

Digitālās un programmēšanas prasmes šobrīd ir kā analogs lasītprasmei, tās ir nepieciešamas ikvienam skolēnam. Skolas saskaras ar izteiktu pedagogu trūkumu šajos priekšmetos. Jauniešu programmēšanas skolas “Datorium” vadītāja Anžela Džafarova dalās pieredzē par inovatīvu risinājumu šai problēmai - projektu, kurā skolēni mācās kopā ar IT nozares profesionāļiem. “Datorium” ir izstrādājusi un ieviesusi inovatīvas Ed-Tech metodes, izmantojot botus izglītības procesā, kas veicina skolēnu iesaisti un motivāciju. Savukārt Skola2030 eksperte Marina Juzova apskata praktiskus piemērus, kā skolotājam ieinteresēt skolēnu pašiem programmēt spēles, risināt uzdevumus atbilstoši katra skolēna spējām no 1. līdz 12. klasei. Darbnīcā izmantoja https://code.orghttps://scratch.mit.eduhttps://replit.comhttps://clevercode.lv/news/ tīmekļa vietnes un iepazina Agile filozofiju un Scrum metodoloģijas pamatjēdzienus.

Runātāja: Marina Juzova, Rīgas 25. vidusskolas datorikas un programmēšanas skolotāja, Skola2030 eksperte, Andžela Džafarova, Datorium, Jauniešu programmēšanas skolas Datorium vadītāja.

#programmēšana #datorika #skola #jomas