P.2. Kā sasniegt katru bērnu?

 

Sarunas par to, ko mācības attālināti izgaismojušas saistībā ar vienlīdz kvalitatīvas izglītības ieguves iespējām katram. Vai attālināto mācību laikā izglītības iestādēm bijusi iespēja sasniegt katru bērnu un jaunieti? Kādas pārmaiņas nepieciešams paturēt mācībās klātienē, lai katrs bērns un jaunietis būtu iesaistīts, intelektuāli bagātināts un atbalstīts mācību procesā? #skolotājiem #vadītājiem #piekļuve

Vadītāja: Solvita Lazdiņa, Rīgas Pilsētas sākumskolas veidotājdirektore, Skola2030 konsultante.

Runātāji: Sandra Sebre, LU profesore, pētījums par pusaudžiem un datoratkarību; Inguna Kaniņa, sociālais pedagos, izglītības vadības dokotorantūras stundente, Rudīte Markus, Valmieras 5. vidusskolas direktore