Reģionālo konferenču "Praktiski. Lietpratībai" sesiju ieraksti
Latgale
- Kā attīstīt 1. un 2. klases skolēnu pašvadītas mācīšanās un problēmrisināšanas prasmes praktiskā darbībā un pētniecības darbos? DARBNĪCA
- Kā var veicināt karjeras izglītību un pētniecības prasmes, dažādojot pieejas formas?
- Kā un kāpēc ieviest tehnoloģijas izglītības iestādē?
- Kā laikus sniegt atbalstu 1.–9. klašu skolēniem, balstoties uz skolā pieejamiem datiem un sadarbojoties ar atbalsta personālu?
- Kā, iekārtojot pirmsskolas grupas vidi, skolotāji rada iespējas mācīties jaunākiem un vecākiem bērniem?
- Kā kopā ar sākumskolas skolēniem formulēt sasniedzamo rezultātu un to sasniegt, veicot jēgpilnus uzdevumus, un sniegt atgriezenisko saiti?
- Kā ieinteresēt skolēnus apgūt dabaszinātnes?
Vidzeme
- Kā attīstīt caurviju prasmes pirmsskolas ikdienas situācijās un mērķtiecīgās mācību darbībās?
- Kā veicināt skolēnu radošumu, motivāciju un pašnovērtējumu svešvalodu stundās vidusskolā?
- Kā, izmantojot sadarbības prasmes, veicināt profesionālās izglītības audzēkņu līdzdalību mācību procesa plānošanā, realizēšanā, lēmumu pieņemšanā un pašvadītu mācīšanos?
- Kā veidot pilsonisko līdzdalību?
- Kā veidot vienotu iekļaujošas izglītības sistēmas un izglītības iestādes līmeni katra bērna individuālo vajadzību atbalstam?
- Kā motivēt skolēnu matemātikas satura apguvei un būt blakus viņa ceļā uz rezultātiem?
- Kā sadarbībā ar kolēģiem plānot mācību darbības bērniem pirmsskolas grupās ar lielu bērnu skaitu un dažādiem attīstības līmeņiem?
Zemgale
- Kā digitālās tehnoloģijas jēgpilni un sabalansēti izmantot pirmsskolā?
- Kā plānot jēgpilnas mācību darbības 1,5–3 gadus veciem bērniem, lai viņi 5 un 6 gadu vecumā kļūtu par veiksmīgiem lasītpratējiem?
- Kā organizēt skolotāju profesionālās darbības pilnveides modeļa sasaistes ar izvirzītajām skolas prioritātēm?
- Kā plānot un īstenot efektīvu sporta un veselības mācību stundu, iekļaujot daudzveidīgas piedzīvojumu aktivitātes?
- Kā datorikas un dabaszinību tematu apguvē realizēt pašvadītu mācīšanās procesu?
Rīga
- Kā plānot, pārraudzīt, īstenot un vērtēt starpdisciplināras mācības?
- Kā interaktīvos rīkus un sociālos tīklus lietot 10. klašu sociālās un pilsoniskās jomas satura apguvē?
- Kā droši īstenot ikdienas darbības pirmsskolas telpās un āra vidē, veidojot izpratni par drošību?
- Kā pārdomāts un 1,5–3 gadus veciem bērniem atbilstošs vides iekārtojums palīdz spēlēties, kustēties un mācīties?
- Kā īstenot mūzikas mācību saturu “bez mācību grāmatām”?
- Kā plānot latviešu valodas stundas un novērtēt skolēnu sniegumu?
- Kā veiksmīgāk veidot metodiskos materiālus iekļaujošā izglītībā un atšķirt tos no didaktiskajiem materiāliem?
- Kā mācīt sociālās un saskarsmes prasmes, izmantojot tehnoloģijas?
Kurzeme
- Kā veidot tekstu vieglā valodā, kas padarītu to saprotamāku?
- Kā ieviest snieguma līmeņu aprakstus mācību procesā, lai tas būtu kā skolēnu pašvērtēšanas instruments?
- Kā attīstīt apzinātas lasītprasmes stratēģijas?
- Kā apgūt mācību saturu inženierzinībās?
- Kā veidot vienotu pieeju mācību un audzināšanas procesam izglītības iestādē?
- Kā veidot un publicēt video pamācības?
- Kā skolas, skolotāja un ģimenes sadarbība kļūst par atbalstu jauniešu karjeras izvēlē?