Konferences "Logos: tehnoloģijas labākai izglītībai" sesiju ieraksti
Klikšķini uz konkrētās darbnīcās un tālāk atvērsies logs ar ierakstu un tajā rādīto prezentāciju PDF formātā!
16. augusts
Paralēlās diskusijas I
- P.1. Ko var un ir vērts iemācīties skolā?
- P.2. Kā sasniegt katru bērnu?
- T.1. Kurp ejam, tehnoloģijas?
Paralēlās diskusijas II
- P.3. Kam jāpaliek un kam jāmainās mācību veidā un pieejā?
- P.4. Kāda turpmāk būs skola, kurā mācās visi?
- T.2. Tehnoloģijas – vai plašākas izglītības iespējas katram?
17. augusts
Atklāšanas sesija
Paralēlās sesijas I
- 1.1. Kā izmantot digitālos rīkus dabaszinībās 1.–6. klasei?
- 1.2. Dizaina dienasgrāmata dizaina un tehnoloģiju mācību priekšmeta apguvei
- 1.3. Kā izmantot ekrāna telpu teātra mākslas mācību priekšmetā?
- 1.4. Kā izmantot digitālos rīkus latviešu valodas mācību satura akcentu īstenošanai?
- 1.5. Tehnoloģiju balstītas starpdisciplināras pieejas paātrinātai matemātikas apguvei
- 1.6. Kā izvērtēt savu praksi, cik mērķtiecīgi izvēlamies lietot IT mācību procesā?
- 1.7. Portfolio kā efektīvs rīks skolēnu izaugsmei
- 1.8. Daudzveidīgi digitālie rīki mācību procesā
- 1.9. "Skola2030" e-mācību vide FIZIKĀ
- 1.10. "Skola2030" e-mācību vide ĶĪMIJĀ
- 1.11. Atgriezeniskā saite skolēnu mācību snieguma uzlabošanai, izmantojot IT rīkus
- 1.12. Kā sākumskolas posmā iegūtos vērtēšanas datus atspoguļot elektroniskajā žurnālā (e-klasē)?
- 1.13. Vienota, dažādus rīkus un platformas integrējoša pieeja mācību procesa nodrošināšanai
- 1.14. Neizmest graudus kopā ar pelavām: Digitālā transformācija nenozīmē sākt no nulles (Austrālijas pieredze)
- 1.15. "Skola2030" e-mācību vide un mācību materiāli PIRMSSKOLĀ
- 1.16. Mācību iespēju paplašināšana, piedāvājot daudzveidīgus digitālos rīkus
Paralēlās sesijas II
- 2.1. Kā jēgpilni lietot IT bioloģijā?
- 2.2. Tehnoloģijas labākai latviešu valodas un svešvalodu apguvei
- 2.3. Digitālo rīku izmantošana dabaszinātņu un matemātikas mācību jomās
- 2.4. Pāreja no skolēna pasīvas mācīšanās uz aktīvu izziņas procesu skolotāja vadībā, pašizpausmi un jaunradi
- 2.5. Kā izmantot digitālās tehnoloģijas labjūtības, veselības un drošības izpratnes un prasmju attīstīšanai sporta un veselības stundās dažādos vecumposmos?
- 2.6. Kā datorikas prasmes apgūt integrēti sākumskolā?
- 2.7. Digitālo mācību līdzekļu izmantošana mācību procesā un diagnostikā
- 2.8. Apvērstā stunda
- 2.9. Daudzveidīgi rīki efektīvam attālinātajam mācību darbam
- 2.10. Kas ir "Khan Academy" un kā šo platformu izmantot mācību procesā?
- 2.11. "Skola2030" e-mācību vide VĒSTURĒ
- 2.12. "Skola2030" e-mācību vide DIZAINĀ UN TEHNOLOĢIJĀS
- 2.13. Stailusa atriebība: Kāpēc mums nepieciešama burvju nūjiņa?
- 2.14. Katra bērna iekļaušana attālinātajā mācību procesā
- 2.15. Kā tehnoloģijas palīdz fiksēt, plānot un komunicēt skolēna sniegumu un izaugsmi?
- 2.16. "Skola2030" e-mācību vides iespējas un tajā pieejamie digitālo materiālu komplekti
- 2.17. Digitālo platformu izmantošana vērtēšanas datu saglabāšanai, informācijas nodošanai un analīzei
- 2.18. Mērķtiecīga digitālu mācību materiālu veidošana "PowerPoint" lietotnē un to izmantošana bērnu patstāvīgām mācībām
Paralēlās sesijas III
- 3.1. Digitālo rīku izmantošana sociālajā un pilsoniskajā mācību jomā
- 3.2. Kā mācību procesā izmantot "ArcGIS" lietotni ģeogrāfijas un sociālo zinību stundās?
- 3.3. Interaktīvu prezentāciju, uzdevumu izmantošana un vērtēšana vizuālās mākslas stundās pamatskolā
- 3.4. Digitālie rīki mācību satura un caurviju prasmju apguvei sociālajās zinībās un vēsturē 4.–6. klasē
- 3.5. Kādas ir robotikas izmantošanas iespējas dažādos vecumposmos – no 4.klases līdz vidusskolas specializētajam kursam "Robotika"?
- 3.6. Kā izmantot Eiropas Valodas portfeli svešvalodu apguvē?
- 3.7. Mācību pieejas un tehnoloģiju izmantošanas piemēri tehnologiju mācību jomā
- 3.9. Ko ir vērts mācīties attālināti arī turpmāk?
- 3.10. "Skola2030" e-mācību vide DATORIKĀ, "Moodle" vides izveide skolas ikdienas mācību procesam
- 3.11. "Skola2030" e-mācību vide LATVIEŠU VALODĀ
- 3.12. "Skola2030" e-mācību vide kā palīgs skolotājam integrētai mācību satura apguvei sākumskolā
- 3.13. Savstarpēja skolēna un skolotāja atgriezeniskā saite attālināto mācību laikā, izmantojot dažādas lietotnes
- 3.14. Kā sekot skolēnu attīstības dinamikai, izmantojot tehnoloģijas?
- 3.15. Kā sarunāties ar skolēnu vecākiem par skolēnu mācīšanos un sniegumu, izmantojot tehnoloģijas?
- 3.16. Kā efektīvi izmantot datorus, datorklases, dažādus IT rīkus dažādās jomās skolas darba organizēšanā?
- 3.17. Kā skolotāji dažādi var mācīties?
- 3.18. Visas skolas pieeja mācību procesa saskaņotai plānošanai mācību priekšmetu un jomu ietvaros, izmantojot "Google Drive" iespējas
- 3.19. Skolēncentrēta pieeja mācībām Tartu Jana Poskas ģimnāzijā (Igaunijas pieredze)
- 3.20. Digitālu mācību materiālu izvērtēšana, veidošana un piedāvāšana bērniem
- 3.21. Digitālās tehnoloģijas saziņā
Paralēlās sesijas IV
- 4.1. Labā prakse: Kā veidot pārbaudes darbus matemātikā, iekļaujot mutisko atbildēšanu?
- 4.2. Kā veidot digitālu jaunrades darbu kultūras un mākslas pamatkursos vidusskolā?
- 4.3. Digitālo paaudzi iesaistošas mūzikas mācību stundas veidošana
- 4.4. “Datorium” inovatīva pieeja programmēšanas mācīšanai jauniešiem, piesaistot nozares speciālistus, un aktīva dažādu tīmekļa vietņu izmantošana efektīvai programmēšanas apmācību risināšana
- 4.5. Kā izmantot dinamisko matemātikas lietotni "GeoGebra" matemātikas mācību apguvei?
- 4.6. Kā ar dažādiem risinājumiem veicināt literatūras kursa apguvi digitālajā vidē?
- 4.7. Starppriekšmetu saite dabaszinībās un datorikā 4. klasē: animēts stāsts par Saules sistēmu vizuālās programmēšanas vidē "Scratch"
- 4.8. Kā iespējams mācīt prasmes, izmantojot dažādus digitālos rīkus?
- 4.9. Efektīvs digitālo platformu lietojums mācību darbā
- 4.10. "Skola2030" e-mācību vide MATEMĀTIKĀ
- 4.11. "Skola2030" e-mācību vide KRIEVU VALODĀ (dzimtā valoda)
- 4.12. Mācīšanās iedziļinoties klases un sistēmas līmenī. Saruna ar Džalu Mehtu (Jal Mehta)
- 4.13. Digitālo rīku izmantošana atgriezeniskajai saitei sākumskolā
- 4.14. "MS Teams" un atgriezeniskā saite stundās
- 4.15. Kā izglītības iestādē īstenot vienotu, sistemātisku pieeju tehnoloģiju ieviešanā?
- 4.16. Kāda ir izglītības tehnoloģiju mentora loma pirmsskolā, skolā un pašvaldībā?
- 4.17. Tehnoloģiskā pratība – jauna mācību priekšmeta ieviešana dzīvē (Dānijas pieredze)
- 4.18. Digitālie rīki individuālam mācību darbam pirmsskolā